Juurikin näin, vahvasti alkaa. Aivan mahdotonta lisätä mitään kuvia tänne, omakuva, ja pah sanon mä. Millään irveellä et saa sitä tohon sitten kun saat niin muut tiedot on kadonnut jonnekin kypermaailmaan. Elektroniikka, ystäväni terve! Ja ihan saleen tääkin kaatuu kohta niskaan...

No tähän väliin taidan kertoa jotain pientä itesestäni, ennen kuin kone kaatuu.

Olen 22-vuotias toistaiseksi opiskelija, pääasiassa olen töissä ja sinne ajattelinkin jäädä. Lähihoitajaksi ei ole mitään järkeä opiskella, sain juuri työpaikan eräältä nimeltä mainitsemattomalta liikenneasemalta josta nyt jo pelkällä työkokemuksella saan parempaa palkkaa kuin valmistuneena lähihoitajana. Joten sorry vaan opo, ei nähdä, saat kyllä ero kirjeen jos joskus saan sellaisen kaikilta kiireiltäni aikaiseksi.

 Käytän usein lempinimeäni "hidi", sen olen saanut 4-vuotiaana isiltä. Oltiin menossa jonnekin paikkaan X vuonna n. 1990 ja pysähdyttiin Hyrsylän mutkassa olevan K-kaupan pihaan. No pikku-Heidi sai jäädä autoon kun äiti, isi ja pikkusisko Netta meni kauppaan, kaupasta tullessaan isi katsoi ihmeissään kun Jeepin takamuovissa luki isoin tikku kirjaimin HIDI. Jep, olin unohtanut E kirjaimen pois ja siitä se kaikki sitten lähtikin :D Kaiken pahan lisäksi olin vielä keksinyt kuinka mukavaa on kaivaa varpaiden välistä "möhää" eli suomeksi sukkanukkaa, joten isin pieni hidimöhis oli syntynyt. No möhishän on vieläkin, nykyään vain erikohdassa kehoa, lempinimi päätti jäädä seuraksi.

Lyhyesti asioita minusta:

nimi: Heidi Johanna Koistinen
synttärit: joka vuos alkean 6.6.1986, tänään siis 22,21-vuotta, WHEE
asun: Vantaalla, Koivukylässä
sivilisääty: avoliitossa, voi kuinka virallista :P Mikaelin "Mikin" kanssa
harrastan: musiikkia monisssa muodoissaan, soitan, kuuntelen ja raiskaan (laulan)
äidinkieli ja kielioppi: varmaan huippu surkeaa, kiitos alati vaihtuvan ylä-asteen open joku inhos mun kynää ja tykkäs kvarin napeista jotka oli sen penaalissa kiinni, yep.
työ: vielä kai opiskelija, mutta töissä olen mahdollisimman paljon
perhe: isi - Timo, äiti - Erja, pikkusisko - Netta ja kultsipallo -Carlos (cockersspanieli 4,5kk)
tärkeää: ystävät, kaverit, muut ihmiset, musiikki
kenen asialla: omalla ja lähimmäisten
minuun saatat törmätä Ravintola Teemassa bingon, tietovisan, karaoken tai häppärin merkeissä. toinen hyvä on Korso, sieltä vakkari paikkoja, Seurakunnan nuoritilat ja Dooris-kahvila, Sir Kippis ja ns. Karsina TopHat.

Sen takiahan mä siis tätä blogia kirjoittelen koska oon kunnallisvaaleissa Vantaalla 2008 ehdolla, huimaa. Joku pyys ja siellä oon. Vaalithan on siis 26.10.2008 muistakaa äänestää, ihan sama ketä mut äänestäkää. Jossain välissä kun on enemmän aikaa kun nyt niin voin vähän kirjoitella mitä ajattelen ns.poliittisista asioista, jos kiinnostaa niin yhteyttä saa ottaa -> [email protected] ja jos sua oikeesti kiinnostaa niin löydät kyllä mun puh.nron jostain niin soita.

Nyt lähden nauttimaan vapaasta illasta, punaviinistä ja myöhemmin Teemassa karaokesta.
Kiitos ja kumarrus, ensi kertaan!

-hidi